Op zaterdag 4 april is Vechten op de Vecht, de openingsrace van het Nederlandse sloeproeiseizoen. De race wordt dit jaar gevaren door 148 teams, over de Vecht bij Weesp.
Het is ieder jaar weer een oergezellig nautisch evenement. Niet alleen om aan deel te nemen, maar ook om naar te kijken. Het vertrekpunt is in de Kom, voor de Wispe Brouwerij, in het oude centrum van Weesp.
De Wispe Brouwerij is de feestlocatie voor Vechten op de Vecht. En dat organiseren we graag met muziek, eten, gezelligheid en veel stoere roeiers! Het is dé plek in Weesp om van dit mooie evenement te genieten. Ook als niet-roeier. Je bent zaterdag van harte welkom in de Wispe Brouwerij!
Datum: zaterdag 4 april
Tijd: vanaf 10.00 uur
Entree: gratis